ZBOŽÍ SKLADEM IHNED ODESÍLÁME

Doprava a platba

Vaše objednávky jsou okamžitě zpracovány.

Objednávky ihned po obdržení zpracováváme. To znamená, že jakmile potvrdíte svou objednávku, náš tým se okamžitě pustí do jejího zpracování, což vám zaručuje rychlou expedici.

 

Časový limit pro odeslání objednávky je 13:00 v pracovní den.

Pro zajistění co nejrychlejšího doručení vaší objednávky vás žádáme, abyste svoji objednávku potvrdili do 13:00 v pracovní den. Objednávky, které splňují tento termín a jsou plně skladem, budou expedovány ještě týž den.

 

Cena dopravy:

  1. Přepravní služba PPL doručení na adresu100,- s DPH za objednávku.

  2. Přepravní služba PPL doručení na výdejní místo70,- s DPH za objednávku.

  3. Přepravní služba GW-Logistics250,- s DPH za objednávku (atypická doprava).

 

Pokud vaše objednávka dosáhne částky 5.000,- s DPH, máte dopravu zdarma. 

 

MOŽNOST OSOBNÍHO ODBĚRU

Jsme rádi, že vám můžeme nabídnout možnost osobního odběru vašich objednávek, pokud preferujete tuto formu doručení. Zde jsou podrobnosti o našem místě pro osobní odběr:

Adresa pro osobní odběr: U Pily 581, 370 01 České Budějovice

Otevírací doba pro osobní odběr:

  • Pondělí až čtvrtek: 7:00 - 16:00
  • Pátek: 7:00 - 14:00

 

 

 

MOŽNOSTI PLATBY ZA VAŠE OBJEDNÁVKY

Chceme vás informovat o různých způsobech platby, které můžete využít při nákupu na našem e-shopu. Zde jsou dostupné způsoby platby a související poplatky:

1. Apple Pay a Google Pay: ZDARMA

  • S použitím Apple Pay a Google Pay můžete provádět rychlé a bezpečné platby online, a to zcela zdarma.

2. Online platba kartou: ZDARMA

  • Online platba kartou je rychlý a snadný způsob platby, který nepřináší žádné dodatečné náklady.

3. Bankovní převod: ZDARMA

  • Pokud preferujete bankovní převod, můžete tak učinit bez dalších poplatků.

4. Hotově nebo kartou na prodejně: ZDARMA

  • Osobní nákupy na naší prodejně můžete platit hotově nebo kartou bez dalších poplatků.

5. Dobírka při doručení: 30,- Kč

  • Pro platby na dobírku při doručení domů je účtován poplatek ve výši 30,- Kč za tuto službu.

Tímto jsme vám poskytli informace o všech dostupných způsobech platby a případných souvisejících poplatcích. Vyberte si ten, který vám nejvíce vyhovuje.

 

OZNÁMENÍ O POSTUPU PŘI ZJIŠTĚNÍ POŠKOZENÉ ZÁSILKY

Vážení zákazníci,

Chceme vám poskytnout jasné pokyny o postupu, který máte následovat, pokud zjistíte, že vaše zásilka byla poškozena během doručení. Vaše spokojenost a bezpečí jsou pro nás důležité, a proto se snažíme řešit tuto situaci co nejrychleji a nejpřívětivěji.

Kroky při zjištění poškozené zásilky:

  1. Okamžitá zpráva o kurýrovi: Pokud kurýr doručuje vaši zásilku a zjistíte, že je poškozená, mějte to na paměti a okamžitě upozorněte kurýra. Důležité je, abyste to učinili v okamžiku doručení, protože kurýr může provést záznam o poškození.

  2. Fotografie poškození: Získejte fotografie poškozené zásilky. Mějte na paměti, že co nejvíce fotografií a podrobného záznamu o poškození pomůže při následujícím procesu.

  3. Kontaktujte nás: Okamžitě nás kontaktujte na našem zákaznickém servisu, abychom mohli začít řešit situaci. Poskytněte nám informace o poškození a odešlete nám fotografie, které jste pořídili.

  4. Následující kroky: Po obdržení vašeho oznámení o poškozené zásilce budeme pracovat na co nejrychlejším řešení situace. To může zahrnovat náhradu, nové zaslání zboží nebo jiné kroky, které zajistí vaši spokojenost.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto jsme tu, abychom vám pomohli při řešení situací, jako je tato. Děkujeme za vaši důvěru. Jsme připraveni vám poskytovat co nejlepší služby.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz